Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 2 marca 2016

Vintage Emporium na kartce

Witajcie!
Z dziką rozkoszą zabrałam się za pracę z najnowszymi kolekcjami Primy, na pierwszy ogień poszła kolekcja "Vintage Emporium", której ciepłe kolory kusiły mnie od dawna.


Papierów Primy nie trzeba reklamować, sprawdziły się świetnie. Natomiast tym, o czym chciałabym tu wspomnieć jest bloczek papierów Paintables. W bloczku znajdziecie papiery powlekane jakby lakierowaną warstwą, która tworzy różne wzory (tutaj akurat wykorzystałam ten element jako jedną z warstw w kartce). Wybrałam białe wzory, które po pokolorowaniu zostają dobrze widoczne.
 

Pokolorowałam jeden z arkuszy Paintables mgiełkami Lindy's w ciepłych odcieniach. Papier bardzo dobrze znosi wszelkie wodno-mgiełkowe zabiegi, nie rozwarstwia się i nie tworzy kłaczków na powierzchni.
 
  
Chorągiewki na kartce również wycięłam z tego arkusza i przykleiłam na tekturowych elementach.
Do kartki dopasowałam kwiaty, brązowy z koralikowym wnętrzem oraz brokatowe róże, które bardzo lubię :)
 

Scrapińcowy napis z mojej ulubionej kolekcji ręcznie pisanych słów dopełnił dzieła. Dodałam akcenty z perełek w płynie, zaś wszystkie warstwy umieściłam na piance 3D. Kartka jest warstwowa, bogata i ma piękne, ciepłe kolory.
 

pozdrawiam serdecznie,
JaMajka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)