Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 23 maja 2016

Mixed media w romantycznym wydaniu

Witajcie!
Dziś mam dla Was blejtram w letnim klimacie z moim ulubionym cytatem.
Bardzo lubię nadawać cytatom oprawę, taki blejtram to wspaniały prezent!


Wykorzystałam rewelacyjną taśmę washi z wzorem strzałek, która przywodzi na myśl letni, wakacyjny klimat.
  

W tle oczywiście pasty - pękająca i z efektem surowego tynku (generalnie jest to pasta śnieżna, ale ja uwielbiam stosować ją w tle). Letnie zdjęcie wycięte zostało z papieru Maja Design.
  

Dodałam róże Wild Roses z odrobiną różu i hortensje, dodałam też ozdobny ćwiek z nowej kolekcji Primy.
  

Do letniego klimatu pasował piękny kwiat Petaloo, a do myśli przewodniej mojego blejtramu wpasował się kaboszon z koroną. Możecie tu też zobaczyć, jakim sympatycznym drobiazgiem są cekiny w wydaniu "puffy".
  

Ostatni rzut oka na bajeczne tekstury, które tworzą dostępne w scrapki.pl pasty, które w połączeniu z mgiełkami Lindy's Stamp Gang mogą ożywić każdą powierzchnię.
  

Blejtram wykonałam w stylu mixed media, ale dzięki zastosowaniu odpowiednich dodatków praca jest lekka i letnia. Zachęcam Was do mediowych eksperymentów w połączeniu z romantycznymi dodatkami!

Miłego poniedziałku!
JaMajka

Wykorzystane produkty:
  

1 komentarz:

mosia pisze...

Jest cudowny!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)