Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 21 września 2016

Kartka od dumnej mamy

Hej kochani!

Musicie mi dziś wybaczyć ten post, który nieco po łebkach będzie napisany. Wszystko z powodu paskudnego przeziębienia, które nie pozwala mi na wiele :(
Ale do rzeczy:
Kilka dni temu moja najstarsza córka miała urodziny. W USA mogłaby już jeździć samochodem ;) A u nas? U nas dostała kartkę własnoręcznie zrobioną przez ukochaną mamę :D
  




Zwykle pudełeczka na kartki robię sama, ale tym razem skorzystałam z gotowego pudełka Eco-Scrapbooking. Lekko je tylko ozdobiłam.
  

Co do niektórych materiałów, które użyłam do zrobienia tej kartki, to prezentują się one następująco.
Elementy z pięknego zestawy die-cutów My Mind's Eye z nowej kolekcji "Yes Please":
 


Łapacz snów z letniej kolekcji tekturek ze Scrapińca.
  

Zobaczcie też, jak tzw. checklistę (to karta z zestawu do Project Life) wykorzystałam do wpisania życzeń:
  

A wróżkę pokolorowałam sama :)
  

Rzut okiem na całość i... idę wziąć lekarstwa zanim znów położę się do łóżka...
  
   
Wszystkim Wam życzę zdrowia!
Magda mamajudo

Materiały:
  

2 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jaka piękna :) patrzę i patrzę .... Cudo!

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jaka piękna :) patrzę i patrzę .... Cudo!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)