Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 29 czerwca 2018

think happy thoughts!

Hej!
Ja znów w temacie około-studenckim, ale ten tydzień wygląda chyba przyjemniej ;) mimo, iż znów musiałam jechać do Wrocławia na zjazd, zwiedziłam inny wydział i piękne okolice. Poza tym zaczęły się bardziej poważne przygotowania ślubne i oprócz odwiedzania gości, byłam też na próbnej fryzurze. A te wszystkie wspomnienia okraszone dodatkami od Simple Stories (widziałyście nowości w sklepie? Kolejne cudne kolekcje od Simple Stories są już dostępne w scrapki.pl!) oraz Value Kitem Funday.


ostatnio coraz częściej stawiam na prostotę, ale kwiatów u mnie zabraknąć nie może. Na tej stronie znajdziecie chipboardy od SimpleStories.





Są tu również pozłacane naklejki z kolekcji I AM :)


A co aktualnie znajduje się w Waszych albumach? ;)

Buziaki!


Wykorzystałam:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)