Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 2 lipca 2018

Hello sunshine

Witajcie, mili goście, na Scrapkowym blogu :-)

Odkąd po dostawie stempli Altenew na Scrapkowe półki upolowałam mój wymarzony zestaw Peony Bouquet, ten scrap chodził mi po głowie :-) Aż wreszcie doczekał się realizacji i oto przedstawiam go Wam:


Layout powstał na bazie Mintayowych papierów z kolekcji Birdsong, która skupia się na moich ulubionych kolorach ;-) Kolory kwiatów stemplowanych dobrałam do kolorystyki kolekcji, wykorzystując po trzy tusze na każdą wersję. Zaczęłam od odbicia konturów czarnym tuszem na kartonie wizytówkowym, a potem starałam się trafić poszczególnymi warstwami w odpowiednie miejsca - na początku nie jest to łatwe, ale nabiera się wprawy ;-) Po uzyskaniu pełnych odbitek wycięłam wszystkie kwiaty i wkomponowałam je między te wycięte z papierów scrapowych.


Ponieważ nie czuję się pewnie z mediami, kropki i kleksy również nastemplowałam ;-) Aby były bardziej widoczne, embossowałam je białym pudrem.


 Całość kompozycji podkreśliłam naklejkami MME i Studio Forty oraz kryształkami Primy:


Na layoucie przysiadły również motyle - te wycięte z papierów i te z arkusza folii Kaisercraft:



A oto lista wykorzystanych materiałów:

Na te stemple mam jeszcze kilka pomysłów i mam nadzieję, że uda się je zrealizować ;-) 
A na dzisiaj to już wszystko, do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)