Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 10 sierpnia 2018

pobudka z wakacyjnego snu ;)

Cześć!
Ostatnio u mnie wiele się działo i kompletnie zapomniałam jak to jest scrapować! Na szczęście znalazłam chwilkę, by odkurzyć trochę biurko. Czas na pobudkę z wakacyjnego snu.. ;)
Nadal walczę z zaległościami, ale niestety świat jest chyba przeciwko mnie, moja drukarka odmówiła posłuszeństwa i wydrukowała tylko jedną stronę zdjęć, które znajdziecie poniżej:




ostatnio widzieliście Niedzielę Wielkanocną, dziś natomiast Lany Poniedziałek ;) nie przestaję zaklinać pór roku i wciąż używam kolorowych naklejek od SimpleStories, których ostatnio w sklepiku przybyło!



Zamierzam cały rok kontynuować karty tytułowe z zestawu Fresh z nadrukowanymi numerami tygodni. To świetne ułatwienie, jeśli macie np. mało czasu!



Buziaki!

Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)