Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 7 czerwca 2013

Garść ostatnich przedzlotowych informacji

Kochani,

już jutro w Warszawie – VI Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy. Cieszę się ogromnie, a jednocześnie mam tremę, bo to moja pierwsza tak duża impreza w charakterze właścicielki sklepu scrapki.pl. Mam nadzieję, że wybaczycie mi ewentualne niedociągnięcia i potknięcia, i że odwiedzicie nas tłumnie na stoisku :) Przygotowaliśmy dla Was całą masę wspaniałych promocji, okazji i premierowe kolekcje – zapraszam na nasze stoisko nr 25.
 
Nie zapomnijcie o letnich layoutach na nasz konkurs i o wypełnionych ankietach - kto jeszcze nie wypełnił, niech zajrzy tutaj i zrobi to jak najszybciej – wspaniałe nagrody czekają :)
 
Dla wszystkich naszych klientek i klientów, zwłaszcza tych niebiorących udziału w zlocie, mam także ważną informację – ze względu na sprzedaż towaru podczas targów i konieczność wykonania częściowej potargowej inwentaryzacji, od piątku od godz. 18.00. do poniedziałku do godz. 12.00. będzie wyłączona możliwość składania zamówień w naszym sklepie internetowym. Za utrudnienia przepraszam  i w ramach ekspiacji obiecuję, że w przyszłym tygodniu pojawią się w sklepie dwie nowe super kolekcje :)
 
Na koniec mam do Was ogromną prośbę. Jeśli któraś z klientek sklepu odwiedzi nasze stoisko, niech się przedstawi i powie, że ona to ona ;) Nawet nie wiecie, jaka to dla mnie frajda, kiedy suche imię i nazwisko z systemu zaczyna mi się kojarzyć z prawdziwą osobą, twarzą i uśmiechem :) Mam wielką nadzieję, że po tym zlocie będę Was znała znacznie więcej i lepiej niż do tej pory :)
 
Pozdrawiam i do zobaczenia
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)