Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 24 czerwca 2015

Wspomnień czar

Hej!
Czy Wam też zdarza się, że zdjęcia muszą "swoje odleżeć" zanim zabierzecie się za ich oscrapowywanie? Muszę Wam powiedzieć, że u mnie to w zasadzie normalna kolej rzeczy, bo rzadko mi się zdarza sięgnąć po coś całkiem świeżego.
Tak było i tym razem bo to zdjęcie zostało zrobione około rok temu. Ale mimo upływu czasu dalej wydaje mi się ono magiczne i nieco bajkowe dzięki scenerii balkonu mojej babci. ;)
  


  
W doborze kolorów na główne elementy kompozycji kierowałam się kolorystyką zdjęcia i jego klimatem, ponieważ chciałam jeszcze bardziej pójść w temat tajemniczego ogrodu. Dlatego wybór padł na róż Galerii Papieru z "Kapuśniaczka MINI", a także neutralność desek Kaisercraft z kolekcji "Base Coat", które od jakiegoś czasu są moim ulubionym papierem i nie mogę się powstrzymać żeby gdzieś ich nie wcisnąć. ;)
  

Tytuł stworzyłam głównie dzięki zestawowi napisów "#selfie" ze Scrapińca. Uwielbiam to nieregularne pismo, ponieważ nadaje bałaganiarski wygląd nawet najbardziej poukładanemu scrapowi. ;)
 


Nie mogło oczywiście obejść się bez naklejek MAMBI, photo stickers z kolekcji I AM, rub-onsów z kolekcji On Trend oraz srebrnych wypukłych naklejek od Heidi Swapp. Wisienkę na torcie stanowią enamel dotsy z kolekcji Life Documented oraz On Trend.
  
A czy wy scrapujecie w miarę chronologicznie i wybieracie zdjęcia ukazujące niedawne zdarzenia czy muszą one nabrać tzw. "mocy ustawowej"? :D
Buziaki! :***
Nats
 
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)